Skip to main content
  • Aplikacja mobilna

    KARPATIA Bank Mobile

    KARPATIA BANK Mobile to aplikacja dla klientów Banku Spółdzielczego Ziem Górskich KARPATIA, umożliwiająca w bezpieczny i wygodny sposób wykonywanie transakcji, autoryzowanie operacji wykonywanych w serwisie bankowości elektronicznej, a także pozwalająca na podgląd historii operacji, informacji o produktach, blokadach, saldach i szczegółach operacji.

    Aplikacja umożliwia:

      • autoryzację operacji bez konieczności podawania kodów jednorazowych
      • wyświetlanie szczegółów każdej autoryzowanej operacji (m.in. kwoty operacji, danych odbiorcy przelewu)
      • prezentowanie stanu oraz szczegółów operacji historycznych
      • tworzenie odrębnych profili aplikacji dla loginów posiadanych w Banku
      • możliwość personalizacji ustawień aplikacji
      • wykonywanie przelewów krajowych, własnych i doładowań telefonów
      • realizacja przelewów natychmiastowych
      • prezentowanie rachunków, kart, lokat i kredytów klienta
      • wyświetlanie historii i szczegółów operacji
      Uruchomienie aplikacji wiąże się z koniecznością wizyty w Banku. Należy ściągnąć aplikację z Google Play i postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej.

    Dodanie nowego urządzenia mobilnego krok po kroku:


    1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet, wybierz ikonę "Mój Profil", następnie zakładkę "Aplikacja mobilna"
    2. Wybierz  "Wyślij prośbę o aktywacje aplikacji mobilnej" następnie "Wyślij SMS z kodem"
    3. Otrzymany SMS-em kod należy wprowadzić do formularza i potwierdzić chęć dodania nowego urządzenia mobilnego
    4. Ostatnim krokiem do otrzymania kodu parującego jest udanie sie do najbliższej placówki Banku

    Instalacja i aktywacja aplikacji mobilnej krok po kroku:




    1. Ze sklepu Google Play lub App Store pobierz na telefon aplikację KARPATIA Bank Mobile


    2. Po zainstalowaniu aplikacji KARPATIA Bank Mobile  wpisz  kod parujący (13-cyfrowy) otrzymany w trakcie wizyty w placówcę Banku


    3. Podaj swój login do bankowości elektronicznej


    4. Następnie należy podać wybrane cyfry numeru PESEL
    5.  Dodatkowo należy ustawić swój indywidualny kod PIN (min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji KARPATIA Bank Mobile
    6.  Wpisz ponownie swój kod PIN
    7.  Dodatkowo można ustawić sposób logowania się przy pomocy odcisku palca
    8. Ostatnim etapem jest zdefiniowanie nazwy stworzonego profilu, który ułatwi jego identyfikowanie np. imię i nazwisko
    9. Proces parowania aplikacji KARPATIA Bank Mobile został zakończony

    Dodatkowe informacje:

    • Po trzech błędnych logowaniach aplikacja KARPATIA Bank Mobile zostanie rozparowana.
    • Aby móc wykonać autoryzację, należy zalogować się do aplikacji poprzez wybranie profilu i wpisanie kodu PIN.
    • W sytuacji, w której Klient w bankowości elektronicznej posiada dwa lub więcej loginów należy w aplikacji mobilnej rozwinąć zakładkę "Menu" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć proces parowania dla nowego loginu.
    • Po sparowaniu co najmniej jednego profilu z aplikacją użytkownik przy każdym kolejnym uruchomieniu zobaczy ekran początkowy z polem wyboru sparowanego profilu (jeśli jest ich więcej niż jeden) oraz klawiaturę numeryczną potrzebną do wprowadzenia kodu PIN danego profilu.

    Bank Spółdzielczy Ziem Górskich KARPATIA

    ul. Kościuszki 56
    34-530 Bukowina Tatrzańska
    adres e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    NIP 736-000-63-79

    Kod SWIFT do rozliczeń zagranicznych: POLUPLPR

    CENTRALA BANKU SPÓŁDZIELCZEGO ZIEM GÓRSKICH KARPATIA
    34-530 Bukowina Tatrzańska , ul. Kościuszki 56
    Nr tel.  801-011-086, (18) 200-12-30

    Kredyty:
    (18) 200-12-37
    e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    Główny Księgowy:
    Księgowość: (18) 263-73-05

    Inspektor Ochrony Danych:
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

    I ODDZIAŁ BANKU w BIAŁCE TATRZAŃSKIEJ

    34-405 Białka Tatrzańska, ul. Środkowa 55
    Nr tel. (18) 263-06-10

    II ODDZIAŁ BANKU  w MUSZYNIE

    33-370 Muszyna, ul. Piłsudskiego 8
    Nr tel.  (18) 440-83-80,
    Nr fax: (18) 440-83-81

    III ODDZIAŁ BANKU w RADZIECHOWACH-WIEPRZU

    34-381 Radziechowy Wieprz , Radziechowy 700 lok.1
    Nr tel.  (33) 867-66-46, (33) 867-66-16
    Nr fax: (33) 867-66-13

    IV ODDZIAŁ BANKU w KRYNICY-ZDROJU

    33-380 Krynica-Zdrój, ul. Kraszewskiego 1
    Nr tel.  (18) 471-55-73,
    Nr fax: (18) 471-52-99

    FILIA w BIELSKU-BIAŁEJ

    43-300 Bielsko-Biała, ul. Stefanii Sempołowiskej 21
    Nr tel. (33) 819-05-00

    FILIA w MILÓWCE

    34-360 Milówka, ul. Jagiellońska 9
    Nr tel. (33) 863-70-74, (33) 863-75-35

    FILIA w NOWYM TARGU

    34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 D (w kierunku na Szaflary)
    Nr tel. (18) 264-12-33, (18) 264-12-32

    FILIA w SZCZYRKU

    43-370 Szczyrk, ul. Beskidzka 10
    Nr tel. (33) 817-80-09

    PUNKT KASOWY w KREMPACHACH

    34-433 Krempachy, ul. Długa 2 (budynek GS)
    Nr tel. (18) 285-15-94

    PUNKT KASOWY w KRYNICY-ZDROJU

    33-380 Krynica-Zdrój, ul. Czarny Potok 1a
    Nr tel. (18) 477-74-23

    PUNKT KASOWY w MURZASICHLU

    34-531 Murzasichle , ul. Sądelska 55 (remiza OSP)
    Nr tel. (18) 200-14-26

    PUNKT KASOWY w RAJCZY

    34-370 Rajcza, ul. Górska 2
    Nr tel. (33) 864-31-41

    PUNKT KASOWY w TYLICZU

    33-383 Tylicz, ul. Rynek 5
    Nr tel. (18) 473-13-95

    PUNKT KASOWY w ŻYWCU

    34-300 Żywiec, ul. Dworcowa 36
    Nr tel. (33) 861-04-02

    Cookies

    Znajdziesz nas też tutaj