-
Aplikacja mobilna
KARPATIA Bank Mobile
KARPATIA BANK Mobile to aplikacja dla klientów Banku Spółdzielczego Ziem Górskich KARPATIA, umożliwiająca w bezpieczny i wygodny sposób wykonywanie transakcji, autoryzowanie operacji wykonywanych w serwisie bankowości elektronicznej, a także pozwalająca na podgląd historii operacji, informacji o produktach, blokadach, saldach i szczegółach operacji.
Aplikacja umożliwia:
Aplikacja umożliwia:
-
-
autoryzację operacji bez konieczności podawania kodów jednorazowych
-
wyświetlanie szczegółów każdej autoryzowanej operacji (m.in. kwoty operacji, danych odbiorcy przelewu)
-
prezentowanie stanu oraz szczegółów operacji historycznych
-
tworzenie odrębnych profili aplikacji dla loginów posiadanych w Banku
-
możliwość personalizacji ustawień aplikacji
-
wykonywanie przelewów krajowych, własnych i doładowań telefonów
-
realizacja przelewów natychmiastowych
-
prezentowanie rachunków, kart, lokat i kredytów klienta
-
wyświetlanie historii i szczegółów operacji
Uruchomienie aplikacji wiąże się z koniecznością wizyty w Banku. Należy ściągnąć aplikację z Google Play i postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej.
-
Dodanie nowego urządzenia mobilnego krok po kroku:
1. Zaloguj się do bankowości elektronicznej eBankNet, wybierz ikonę "Mój Profil", następnie zakładkę "Aplikacja mobilna"
2. Wybierz "Wyślij prośbę o aktywacje aplikacji mobilnej" następnie "Wyślij SMS z kodem"
3. Otrzymany SMS-em kod należy wprowadzić do formularza i potwierdzić chęć dodania nowego urządzenia mobilnego
4. Ostatnim krokiem do otrzymania kodu parującego jest udanie sie do najbliższej placówki Banku
Instalacja i aktywacja aplikacji mobilnej krok po kroku:
1. Ze sklepu Google Play lub App Store pobierz na telefon aplikację KARPATIA Bank Mobile
2. Po zainstalowaniu aplikacji KARPATIA Bank Mobile wpisz kod parujący (13-cyfrowy) otrzymany w trakcie wizyty w placówcę Banku
3. Podaj swój login do bankowości elektronicznej
4. Następnie należy podać wybrane cyfry numeru PESEL
5. Dodatkowo należy ustawić swój indywidualny kod PIN (min. 6 cyfr) służący do logowania się do aplikacji KARPATIA Bank Mobile
6. Wpisz ponownie swój kod PIN
7. Dodatkowo można ustawić sposób logowania się przy pomocy odcisku palca
8. Ostatnim etapem jest zdefiniowanie nazwy stworzonego profilu, który ułatwi jego identyfikowanie np. imię i nazwisko
9. Proces parowania aplikacji KARPATIA Bank Mobile został zakończony
Dodatkowe informacje:
- Po trzech błędnych logowaniach aplikacja KARPATIA Bank Mobile zostanie rozparowana.
- Aby móc wykonać autoryzację, należy zalogować się do aplikacji poprzez wybranie profilu i wpisanie kodu PIN.
- W sytuacji, w której Klient w bankowości elektronicznej posiada dwa lub więcej loginów należy w aplikacji mobilnej rozwinąć zakładkę "Menu" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć proces parowania dla nowego loginu.
- Po sparowaniu co najmniej jednego profilu z aplikacją użytkownik przy każdym kolejnym uruchomieniu zobaczy ekran początkowy z polem wyboru sparowanego profilu (jeśli jest ich więcej niż jeden) oraz klawiaturę numeryczną potrzebną do wprowadzenia kodu PIN danego profilu.
- Po trzech błędnych logowaniach aplikacja KARPATIA Bank Mobile zostanie rozparowana.
- Aby móc wykonać autoryzację, należy zalogować się do aplikacji poprzez wybranie profilu i wpisanie kodu PIN.
- W sytuacji, w której Klient w bankowości elektronicznej posiada dwa lub więcej loginów należy w aplikacji mobilnej rozwinąć zakładkę "Menu" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć proces parowania dla nowego loginu.
- Po sparowaniu co najmniej jednego profilu z aplikacją użytkownik przy każdym kolejnym uruchomieniu zobaczy ekran początkowy z polem wyboru sparowanego profilu (jeśli jest ich więcej niż jeden) oraz klawiaturę numeryczną potrzebną do wprowadzenia kodu PIN danego profilu.