
Aplikacja mobilna KARPATIA Bank Mobile
KARPATIA BANK Mobile to aplikacja dla klientów Banku Spółdzielczego Ziem Górskich KARPATIA, umożliwiająca w bezpieczny i wygodny sposób wykonywanie transakcji, autoryzowanie operacji wykonywanych w serwisie bankowości elektronicznej, a także pozwalająca na podgląd historii operacji, informacji o produktach, blokadach, saldach i szczegółach operacji.
By mieć pewność , że korzystanie z aplikacji jest bezpieczne zapraszamy do placówek naszego Banku w celu jej poprawnego uruchomienia. Należy ściągnąć aplikację z Google Play lub App Store i postępować zgodnie z instrukcją zamieszczoną poniżej.
Aplikacja umożliwia:
-
autoryzację operacji bez konieczności podawania kodów jednorazowych
-
wykonywanie przelewów krajowych, własnych i doładowań telefonów
-
realizacja przelewów natychmiastowych Express Elixir
-
dokonywanie przelewów na telefon, płatności BLIK (oraz zmianę limitów BLIK)
-
wyświetlanie szczegółów każdej autoryzowanej operacji (m.in. kwoty operacji, danych odbiorcy przelewu) oraz historii operacji
-
prezentowanie wszystkich rachunków (w tym walutowych), kart, lokat i kredytów klienta
-
zakładanie terminowych lokat oszczędnościowych
-
tworzenie odrębnych profili aplikacji dla loginów posiadanych w Banku
-
możliwość personalizacji ustawień aplikacji
Dodatkowe informacje:
- Po trzech błędnych logowaniach aplikacja KARPATIA Bank Mobile zostanie rozparowana.
- Aby móc wykonać autoryzację, należy zalogować się do aplikacji poprzez wybranie profilu i wpisanie kodu PIN.
- W sytuacji, w której Klient w bankowości elektronicznej posiada dwa lub więcej loginów należy w aplikacji mobilnej rozwinąć zakładkę "Menu" i poprzez opcję "Dodaj nowy profil" rozpocząć proces parowania dla nowego loginu.
- Po sparowaniu co najmniej jednego profilu z aplikacją użytkownik przy każdym kolejnym uruchomieniu zobaczy ekran początkowy z polem wyboru sparowanego profilu (jeśli jest ich więcej niż jeden) oraz klawiaturę numeryczną potrzebną do wprowadzenia kodu PIN danego profilu.