Przejdź do głównej treści

Jedna karta. Wiele walut.

Karta płatnicza wielowalutowa VISA Debit

    Odkryj wygodę korzystania z naszej wielowalutowej karty debetowej, która umożliwa łatwe dokonywanie transakcji w różnych walutach.

    To idealne rozwiązanie dla osób podróżujących lub dokonujących zakupów za granicą.

    Dzięki naszej karcie wielowalutowej, możesz łatwo i wygodnie korzystać z pieniędzy, niezależnie od tego gdzie się znajdujesz.

    Najważniejsze informacje:

    • Obsługiwane waluty: PLN, EUR, USD, GBP
    • Karta jest wydawana dla Posiadacza rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN, oraz dodatkowo może być powiązana z rachunkami walutowymi Klienta
    • Posiadaczem karty może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna
    • Maksymalne limity dzienne: - transakcje gotówkowe do 10.000,00 PLN, - transakcje bezgotówkowe do 50.000,00 PLN,
    • Transakcje dokonywane przy użyciu karty w Polsce realizowane są w złotych polskich, a transakcje dokonywane w krajach gdzie walutą obowiązującą jest EUR, USD lub GBP – odpowiednio waluta tego kraju (pod warunkiem powiązania rachunku walutowego w EUR, USD lub GBP)
    • Bezpieczeństwo transakcji i wygoda - nie ma potrzeby posiadania kilku kart

    Transakcje kartą wielowalutową rozliczane będą na rachunkach klienta w walutach PLN, EUR, USD i GBP, w ramach posiadanych środków. W przypadku braku środków na rachunkach walutowych na pokrycie pełnej kwoty transakcji w danej walucie, transakcja w całości zostanie rozliczona z rachunku w PLN.

    W przypadku transakcji w walucie innej niż wskazane, rozliczenie transakcji także nastąpi z rachunku w PLN. W przypadku braku wystarczającej ilości środków na rachunku w PLN transakcja zostanie odrzucona.

    W przypadku kradzieży lub zgubienia karty dokonasz natychmiastowego jej zastrzeżenia:

    1. telefonicznie poprzez Infolinię Banku w godzinach pracy Banku pod numerem 801 011 086 lub +48 18 20 012 30;
    2. telefonicznie poprzez Infolinię Grupy BPS +48 86 215 50 50;
    3. osobiście lub telefonicznie w placówce Banku w godzinach jej pracy;
    4. za pośrednictwem portalu kartowego;
    5. za pośrednictwem ogólnopolskiego systemu zastrzegania kart pod numerem +48 828 828 828.