Aktualizacja danych osobowych
Szanowni Klienci,
bardzo ważnym aspektem współpracy Banku z Klientem jest aktualizowanie danych osobowych w Banku. Aktualny adres zamieszkania i korespondencyjny, adres mailowy, numer telefonu oraz osobiste hasło do dyspozycji telefonicznej, są niezwykle istotne z punktu widzenia bezpieczeństwa.
Jeżeli jeszcze nie podałeś w Banku swoich aktualnych danych, tak by były kompletne, zrób to niezwłocznie by wygodnie i bezpiecznie móc korzystać ze swojego konta bankowego.
Oto przykłady sytuacji, które mogą mieć miejsce, a których rozwiązanie jest utrudnione w przypadku braku aktualnych danych osobowych:
- Odblokowanie dostępu do bankowości internetowej eBankNet
- Zresetowanie hasła do bankowości internetowej
- Przekazanie zmian w taryfie opłat i prowizji
- Przekazanie zmian w regulaminach np. informacji o obowiązku posiadania kodu 3DSecure oraz kodu PIN do transakcji z użyciem karty w Internecie
- Wysłanie kolejnej, odnowionej karty bankomatowej
- Negocjowanie kursu zakupu i sprzedaży walut
- Składanie wniosków 300 plus z programu "Dobry start" oraz wniosków Rodzina 500 plus
- Założenie profilu zaufanego
- Przedstawienie najnowszych promocji w ofercie Banku
- Umożliwienie potwierdzenia realizacji podejrzanej transakcji kartowej w celu natychmiastowego zastrzeżenia karty specjaliście do spraw bezpieczeństwa kartowego przez Contact Center Banku BPS.